A Portfolio DIGITAL TRANSFORMATION 2022-ről a DMS One Zrt. keynote speech előadását érdemes újra megnézni. Humorosan világít rá a lényegre, a Front Office és a Back Office viszonyára digitalizációs szempontból.
A digitalizáció érték, ami forintosítható
Egyre több céges folyamat válik digitalizálttá, általános munkafázisok, mindennapi feladatok automatizálhatók. Mérhető-e mindez? Hogyan ragadható meg a digitalizáltság értéke?
Digitalizáció: „Ha mindig csak azt orvosoljuk, ami fáj, akkor mindig fájni fog.”
Varga László Portfolio interjú a digitális transzformációról – VIDEÓ Az itthon legrangosabb vállalati, gazdasági konferenciákat szervező Portfolio idén először...
Portfolio DIGITÁLIS TRANSZFORMÁCIÓ 2022
Digitális transzformációs konferencia a legnagyobb nevekkel Mindenki a legnagyobbakra figyel 2022-ben először szentel önálló konferenciát a digitális transzformáció...
Az 5 legfontosabb szempont dokumentumkezelő rendszer kiválasztásánál
Mindenki fél az olyan változástól, amely a munkáját, cégét érinti és energiabefektetéssel, emberi erőforrás és időráfordítással, illetve költségekkel jár. Egy szoftver bevezetése is ilyen …
5 érv a dokumentumkezelő rendszer bevezetése mellett
Számos érv sorolható a dokumentumkezelő rendszerek bevezetése mellett. A digitális transzfromáció erősödésének köszönhetően ezek az érvek …
GINOP Plusz-1.2.3-21 pályázat technológiafejlesztésre
A beruházásokban, fejlesztésekben érdekelt hazai kis- és középvállalkozások a Ginop Plusz 1.2.3-21 kódszámú felhívásba kapaszkodhatnak 2022 első felében, számukra ez tűnik …
Céges szerződéskezelés: mások így kezelik
A vállalati, céges közegben a legfontosabb dokumentumok a szerződések, amelyek meghatározzák a folyamatokat, átszövik a működést. A szerződéskezelés …
Drágul a papír, még fontosabb a digitalizáció
A papír napi áras lett, beszerzési költsége a következő időszakban tervezhetetlen. A kedvezőtlen fejlemény gyorsan begyűrűzik a cégek mindennapjaiba, a megugró kiadások felerősítik …
Számlakezelés a gyakorlatban – interjú
A számlatípusok közül előretör a PDF, ami ma már elektronikus számlának minősülhet. A papíralapú a körülményes és lassú kezelés miatt visszaszorul, a 2009-ben megjelent, teljesen …
Elektronikus szerződéskötés – interjú
A szerződésekkel kapcsolatos munka során folyamatosan használjuk elektronikus eszközeinket, így állítjuk össze a szerződések tartalmát és így tartjuk a kapcsolatot. Egyre több …
Pályázati pénz lendíti tovább a digitális transzformációt
Ömölhet a pénz a digitalizációba, megjelent a felhívás a 2021–2027-es uniós ciklus első nagy beruházási pályázatáról. A társadalmi egyeztetésre bocsátott Ginop Plusz-1.2.1-21 a …
Gyorsítaná a banki digitalizációt az MNB, írásba foglalta elvárásait
Írásos ajánlást adott ki a Magyar Nemzeti Bank a hazai pénzintézetek számára arról, mit vár el digitalizációs fronton. A bankoknak átfogó digitális transzformációs stratégiát kell …
Így segít az ügyintézésben a BKSZ
Mi az a BKSZ? A válasz az elektronikus ügyintézési térben keresendő. Konkrétan viszont ott sem lehet megmutatni. A Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás nem egy önálló alkalmazás, amiben …
Digitalizáció csak tervezéssel!
Globális felmérés mutatta meg, hogy a cégvezetők többsége igenis eltökélt a digitális technológiákra történő átállásban, ám a folyamatot akadályozza, hogy az eddigi fejlesztések hatására …
Lejárt a papíralapú tértivevények ideje
A Magyar Posta 2020. júliustól kivezette a hivatalos iratokhoz használt papíralapú tértivevényt, majd 2021. január elsejétől valamennyi belföldi tértivevényes levél esetén megszüntette a tértivevény …
A hagyományos dokumentumkezelés 4 nagy problémája
Jellemző hozzáállás az elfogadás: “Úgysem tudok rajta változtatni!” A hibákkal, buktatókkal inkább együtt él az ember, úgy érzi: pont elég bonyolult a rendszer ahhoz, hogy megreformálja …
Az elektronikus aláírás szerepe a vállalati digitalizációban
A magyar-amerikai információtechnológiai cégcsoport, a Stylers csaknem 150 magyar vállalat közép- és felsővezetőinek bevonásával készített felmérést, melyben arra volt kíváncsi, milyen hatással van …
Digitalizáció fontossága a vállalatoknál a pandémia idején
Az agilis üzletember nem szeretett volna ügyfelet veszíteni a nagyobb raktárkészlettel rendelkező konkurencia miatt. Úgy látta: a CAREX megrendeléseit is előre kell hozni, nagyobb készletre …
Dokumentumkezelő rendszer bevezetése távolról
Mióta halogatom! Mennyivel egyszerűbb lett volna normál üzemmódban lépni, nem ezen a nehezített pályán! Ha visszatekerhetnék fél évet, baromi okos lennék. Miről is szóltak a kétségeim? …
Folyamatmenedzsment a vállalati dokumentumkezelésben
Home office járványmentes időben? A vezetők többsége inkább nem vezeti be. Elkerülése nem feltétlenül alaptalan, sok munkavállaló veszti el az egyensúlyt munkaidő és szabadidő …
Határidőkezelés a vállalati dokumentumkezelésben
Eltérően reagálunk a határidőkre. Valaki kihívásként, sőt motiváló erőként tekint rá, egy új határidőben új esélyt lát. Másoknak minden határidő a szorongás forrása, ami ahelyett hogy belendítené a …
Közép- és nagyvállalati dokumentumkezelés pandémia idején
Számítógép, telefon, fax, telefonkönyv, naptár, névjegykártyák, tűzőgép, post it és egyéb irodaszerek, jegyzetfüzet, pecsét, a napi sajtótermék és persze a munkához szükséges anyagok nyomtatva …
Így lesz gyorsabb a szerződésjóváhagyás a krízis alatt
Ez a költségterv legutóbb jól működött, bele kellene applikálni a készülő szerződésbe. Kati lefénymásolja és ad egy-egy példányt a pénzügyi-, a jogi osztálynak és a projektgazdának. Ebben …
Elektronikus dokumentumkezelés pandémia idején
A szoftveres működés egyszerűsít, gyorsít és kíméli az erőforrásokat. Sajnálatos fejlemény, hogy az elektronikus dokumentumkezelés előnyévé lépett elő az is, hogy nem igényel emberi …
Az e-mailes egyeztetés buktatói a vállalatoknál
“Dehát én azt jóváhagytam… Nem, te nem azt hagytad jóvá, hanem a korábbi rosszat. Dehát az nem volt rossz. De később kiderült, hogy rossz volt, nem zártuk le a folyamatot, nem olvastad …
DMS One ügyfélelégedettség – 2019 az ügyfelek szemével
Magas szintű szakmaiságról és jó együttműködési készségről számoltak be a DMS One ügyfelei az eNet által végzett felmérés során. A kutató a DMS szoftvereit a közelmúltban …
Papírmentes zöld iroda
A KÖVET Egyesület Zöld Iroda Programjában eddig több mint 120 szervezet vett részt. A környezetkímélő- és emberbarát működés kialakítása során kitüntetett cél a papírhasználat …
Cégkapu – évről évre több ügyben lesz rá szükség
A Cégkapu használata 2019-től kötelező a gazdálkodó szervezetek számára. Legyinteni tehát nem lehet rá, kerülgetni pedig nem érdemes. Több iparági nyilatkozat, értesülés mutat rá, hogy …
Elviszi a fejlesztési időt az adminisztráció a hazai kkv-knál
A nettó 600 millió forint alatti éves árbevétellel rendelkező hazai kis- és középvállalkozások vezetői aktívan kiveszik a részüket az adminisztratív céges feladatokból, és nem mérik …
Elektronikus postai szolgáltatások
A felhasználóknak meg kell tanulniuk és meg kell szokniuk a levelekkel és vevényekkel kapcsolatos új szolgáltatásokat. Könnyebb lesz a dolguk, ha maguk is elektronikus megoldást …
Hitelesítési robbanás következik – Elektronikus dokumentumok megőrzése
Hogyan tovább e-ügyintézés, mi következik? A válasz ott van a kezünkben. A digitális tartalomgyártás tömeges és folyamatos, kis túlzással mindenki részt vesz benne, akinek okostelefonja, …
Nagyot ugorhatna a digitális transzformáció a bankszektorban
A Bankszövetség 22 pontos digitalizációs stratégiája a többi között az e-ügyintézési törvény adta lehetőségek szélesebb körű kihasználására tett javaslatokat. Detektált jól működő területeket, amelyek között …